usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät muutamia Puinelta useimmin kysyttyjä kysymyksiä, ja niihin vastauksia.
Lisäilemme näitä tänne tarpeen niin vaatiessa, ja jos et löydä täältä etsimääsi, ole rohkeasti yhteydessä meihin.
”Mikä on toimitusaika?”
Pääsääntöisesti pyrimme toimittamaan tuotteemme asiakkaalle 5-10 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Tähän emme laske postin kuljetusta, eli tilauksesi lähtee meiltä viimeistään kahden viikon päästä tilauksestasi. Jos tarvitset tuotetta tietylle päivälle, varmin tapa varmistaa nopea toimitus on soittamalla meille shopin puhelimeen 044 2434798 . Olemme töissä päivisin n 8.30-15.30, (ti ja to klo 17 saakka), ja vastaamme puheluihin näinä aikoina. Yleensä pystymme tarvittaessa nopeuttamaan tilauksia, jotta saat sen ajoissa tärkeään päivään mennessä, mutta emme ole ajatuksen lukijoita, joten tarvitsemme tiedon tästä.
”Kestääkö kyltit ulkona?”
Kyltit on valmistettu vanerista, joka on lähtökohtaisesti tarkoitettu sisäkäyttöön. Kuitenkin tarjoamme niihin ulkokäyttöön soveltuvan lakkauksen, mikäli tuote on tulossa ulos, suosittelemme lakkauksen lisäämistä tuotteeseen joko meidän kauttamme, tai kotona itse ennen ulos sijoittamista.
”Tilasimme kaverin kanssa samana päivänä, hän sai jo tilauksensa, minä en, miksi?”
Teemme eri tuotteita eri päivinä, toisissa tuotteissa menee kauemmin leikkauksen jälkeen esimerkiksi kokoonpanossa tai pintakäsittelyssä, liiman kuivumisessa tai muussa sellaisessa. Vaikka pyrimme lähettämään tuotteet tilausjärjestyksessä, ei meidän ole mitään järkeä myös odotuttaa asiakasta, mikäli myöhemmin tilanneen tuote on jo valmiina.
”Miten tilaus tehdään?”
Pääasiallinen tilauskanavamme on verkkokauppa. Emme ota tilauksia puhelimitse, somen kautta tai tekstiviestien välityksellä, jos jostain systä verkkokauppatilaus ei mene läpi tai siinä on muita haasteita, voimme ottaa tilauksia sähköpostilla, tällöin oikea osoite on info@puine.fi. Tämä kaikki siitä syystä, että tilausten hallinta ja seuranta on helpompaa, kun kaikki tilaukset ovat samassa paikassa.
”En saanut tilausvahvistusta, maksu ei ole mennyt läpi, mitä teen?”
Useimmiten, jos et ole saanut tilausvahvistusta, syynä on joko maksun epäonnistuminen jostain syystä, tai sähköpostin virheellisyys. Tässä tapauksessa tarkista ensin, onko tililtäsi lähtenyt maksua, tai oletko saanut maksuvahvistusta sähköpostiisi. Jos näin ei ole, ota yhteyttä meihin, niin katsotaan mikä tilanne on.
”Paketti on luovutettu eripaikkaan, mitä teen?”
Tarkista ensin, minkä toimitusvaihtoehdon valitsit. Jos valintasi on ollut postilaatikkoon/luukkuun jaettava Pikkupaketti, sen seuranta loppuu siihen, kun jakelija ottaa sen jaettavaksi, joten luovutuspaikka voi vaikuttaa kummalliselta. Kurkkaa tällöin saman päivän aikana postilaatikkoon tai päivän postit eteisestä, jos sielläkään pakettia ei ole, ota yhteyttä meihin, niin selvitetään asia. Myös postista voi kysyä oman paketin seurantatunnuksella asiaa.